петък, 26 март 2010 г.



Исках да виждам света цветен, но разбрах, че съм далтонист.
Всичко, което досега бях виждала, беше лъжа.
Дали очите ми са наистина зелени?
Дали любимият ми цвят е синьото?
Исках да опитам хайвер.
След множество опити установих, че любимият ми хайвер е най-простичкият възможен, българският...
Исках да си пусна парното в стаята, но стана шумно, все едно бях на реката, и реших да го спра...
И си лежах на студено...
И на тъмно – мързеше ме да запалвам лампата.
Не обичам и да закусвам. Затова закуско-обядвам.
С кашкавал (или сиренце), хлебец и домат. Когато се случи и вечерям.
С кашкавал (или сиренце), хлебец и домат.
И от най-простичките неща ми е вкусно и сладко.
И от най-евтините дрехи (стига да са пъстри) ми е весело.
И от най-малките токущо цъфнали кокичета ми става приятно, чак сълзи да потекат...
Но съм далтонист. Моите цветове са различни.
То всъщност всеки е далтонист – световете ни са различни.
Поне не живеем черно-бяло...

Няма коментари: